
Nationale-Nederlanden
Innoveren voor bijna-gepensioneerden
Nationale-Nederlanden wilde met hun innovatiestrategie ‘Carefree Retirement’ een waardevolle doelgroep van dienst zijn. Wij hielpen NN met het ontwikkelen, doortesten en conceptualiseren van die strategie.

Mogelijk gemaakt door deze specialisten
Binnen deze case leverden onze agencies innovation strategy, conceptontwikkeling en design.
Research & Innovation Strategy
Growth Strategy
Concept Development & Brand Design & Contentstrategie
Front-end Development & UX Design

In kaart brengen van behoeftes en waarden
De bijna-gepensioneerden van Nederland zijn niet groen maar zeker ook niet grijs. Het herijken van het leven; daar draait hun leven om. Samen met NN brachten we door middel van dedicated onderzoek hun nieuwe behoeftes en waarden in kaart. Dit onderzoek bood handvatten voor het ontwikkelen van een aantal ambitieuze innovatieprojecten.

Friend: Een platform tegen eenzaamheid
Friend is dé plek om nieuwe vriendschappen aan te gaan. Want wie wil nou niet nieuwe mensen leren kennen met dezelfde interesses? Samen met NN ontwikkelden we dit volledige platform van concept tot lancering.

Een woord van onze specialisten
"Dit was er een uit het boekje: als één team gingen we aan de slag met het onbekende en vertrouwden we het op het proces. Het leidde tot producten die waardevol zijn voor de doelgroep en daarmee ook voor de business."

Priscilla Huang
Strategy Lead
Wyz: Een mediamerk dat je je leven leert herijken
Een mediamerk dat via klikgedrag ontdekt waar deze nieuwe doelgroep geïnteresseerd in is. We ontwikkelden de volledige etalage voor dit innovatie-traject. De merknaam, de merkidentiteit, het platform, de redactionele formule én de content.

Benieuwd naar de resultaten van deze case?
We komen graag langs om ze te laten zien. Neem hieronder contact op en we plannen een afspraak op een moment dat jou en je team uitkomt

Roderick Martens
Founding Partner & Strategist
Laat een bericht achter
En we nemen zo snel mogelijk contact met je op.